Icycoolalonna Hari ini... | It's my life

[X] CLOSE
Get this widget

DaWords

"Words, once they are printed, have a life of their own." – Carol Burnett

Hari ini...

Haii ~

Hari ini adalah hari Selasa. 
Hari ini saya selesa.
Hari ini saya bersyukur.
Hari ini saya duduk rumah sahaja.
Hari ini saya kesejukan -kerana hujan-.
Hari ini saya menulis dalam blog.
Hari ini sangat bermakna.
Hari ini cuaca redup.
Hari ini saya berjalan-jalan di luar rumah.
Hari ini saya BLOGWALKING.
Hari ini adalah hari yang masuk dalam sejarah.
Hari ini akan berakhir pada jam 11.59 malam nanti.
Hari ini bukan kelmarin.
Hari ini bukan akan datang.
Hari ini cuti bagi lepasan SPM yang duduk rumah.
Hari ini ayam berkokok (yang mempunyai ayam jantan).
Hari ini adalah hari ini.


:) Tambah?


Sekian ~
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment




Let's exchange


Recently Post

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

 
Copyright © . All Right Reserved by Icycoolalonna