Icycoolalonna Moment ~ Happy ! :D | It's my life

[X] CLOSE
Get this widget

DaWords

"Words, once they are printed, have a life of their own." – Carol Burnett

Moment ~ Happy ! :D

Salam sejahtera ~

Hi kamuu ~ Tadikann kami sekeluarga (kecuali abang dan adik lelaki yang tingkatan 1) ke sungai. Wahh ~
Seronoknya~ :D Truly, I'm very happy. :) Walaupun saya tidak ikut mandi, tapi saya berseronok juga menjamu pemandangan. Hehe. .

Selain itu, my bestie (bestie la sangatt) call saya. :) Dia kata, "Saya baru mahu merajuk tadi, tapi ko call, sejuk hati saa." Well, ehem ~ :D :D Saya ada call mula-mula coz manatau bosan di sungai. Tapi dia happy sangat sehingga terlupa nak bertahu sesuatu. Hehe. . Wawawawaa~

Kadangkala dalam aktiviti harian, saya terkenangkan aktiviti sekolah yang wajib saya sertai. . Iaitu HOKIII !!! :D :D Wehwehhh .. Punya syok tu main hokii. . Saya dapat lepaskan tension saya dan happy tak terhingga apabila dapat jaringkan gol time lawan lelaki. . :D :D

Ni gambar time lawan team sandakan


Sebenarnya, saya amat bersyukur kerana menerima anugerah pemain terbaik a.k.a The most outstanding player semasa Sukan Sabah 2013. :D :D :) Tapi kann, sekarang keberadaan saya di kampung menyulitkan saya untuk beraksi di padang. :) Btw, I MISS THAT MOMENT VERY MUCH. :) Walaupun sangat sukar untuk membawa satu team yang tak sehaluan, namun menjadi kebanggaan kerana berjaya mendapat tempat kedua dalam kejohanan. :) Team Tuaran Sabah terus maju :D



Every second is precious, never waste it. :)

tiada gambar trophy X(
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:




Let's exchange


Recently Post

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

 
Copyright © . All Right Reserved by Icycoolalonna