Icycoolalonna Relaxing moment | It's my life

[X] CLOSE
Get this widget

DaWords

"Words, once they are printed, have a life of their own." – Carol Burnett

Relaxing moment

Salam sejahtera~

Hai kamu. Sihat tak? :) Kalau dah jam 2-4 mesti saya rasa nak tidur ni. . Penat sangat buat kerja. =.=

Kalau saya buat sesi relaxing ini, saya lebih suka dengar lagu canon. Tapi bukan semestinya canon ja yang boleh relax kan fikiran. :) *rasa macam nak tidur pula. =.=

Okay. Kamu yang 24 jam tengok lappy, mesti ada masa untuk relax ya. :) Sharing is caring. :)

Ini link download video. => Canon D minor - piano version
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comments:

Muhammad Taufiq said...

Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)




Let's exchange


Recently Post

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

 
Copyright © . All Right Reserved by Icycoolalonna