Icycoolalonna Sad... | It's my life

[X] CLOSE
Get this widget

DaWords

"Words, once they are printed, have a life of their own." – Carol Burnett

Sad...

Hello ~


Mungkin ini hari yang teruk bagi saya. I losen my spirit. Mungkin selepas saya baca mesej cikgu saya kali tadi petang. Selain itu, wang RM10 saya hilang. Huhu.. Sangat malang kali ya. :( :(

Jatuh semangat saya. T.T Lagi, saya mungkin kehilangan peluang untuk masuk universiti. Mahu meluah sama orang lain, malu pula. Jadi, meluah sama blog tercinta sajalah. Ia sudah cukup memandai kerana saya lebih suka menulis daripada bercakap.

Saya mahu bermesej dengan bestie saya tetapi tidak terhantar pula mesej itu. Kecewa ada, mahu nangis ada, (kalau gembira, gila sudah kan).

Sebenarnya besok saya akan menghadiri temuduga tetapi ada dokumen yang tidak ada pada saya. :(
Itulah sebab utama saya 'broke heart'. :( Mahu nangis tapi macam tidak matanglah pula. Wahaii. . Bertenanglah. You will be fine, dear heart. Pada saat saya menulis ini, saya juga teringat tentang segmen klik-klik iklan by CL. :( Cuma ada dua peserta. Walaupun demikian, saya tetap meneruskan segmen tersebut. (mengharap agar lebih ramai peserta untuk join)..

Huhu. . Walaupun demikian, selalunya ada yang lebih malang daripada saya. Ini dikira permulaan segala hal. Oleh itu, saya harus berfikiran positif. Learning the hows and whys. That's a life.

Terima kasih.
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comments:

Ahmad Zu Mal Md Rayi said...

Bersabar yer, jangan sedih2




Let's exchange


Recently Post

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

 
Copyright © . All Right Reserved by Icycoolalonna