Icycoolalonna alamak oii :O | It's my life

[X] CLOSE
Get this widget

DaWords

"Words, once they are printed, have a life of their own." – Carol Burnett

alamak oii :O

Salam sejahtera ~

Tadi saja-saja nak terjah blog orang lain. Banyak yang saya baca. *ek eleh bagus kalau..* Hehe. .
Em sebenarnya saya sedang menjahit ni. . Mula-mula excited sangat. . Tiba-tiba terasa sangat sempit nak masukkan jarum ke baju-baju yang dipegang, tiba-tiba...

wehh susah-susahh
Mungkin sebab tangan saya terlalu keras kot. . Mesti sebab terlalu kuat. Hoho. . Tapi apa pun, memang saya tergelak sedikit kerana menyangka jarum itu tidak mudah patah.

*alahaii ceteknya pemikiran saya*

Hehe. . Okay. Nak jenjalan lagi. :)

Babaii ~
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:




Let's exchange


Recently Post

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

 
Copyright © . All Right Reserved by Icycoolalonna