Icycoolalonna Hari telah berlalu | It's my life

[X] CLOSE
Get this widget

DaWords

"Words, once they are printed, have a life of their own." – Carol Burnett

Hari telah berlalu

Salam sejahtera ~



Saya harap kamu semua sihat belaka. :) Hari ini berlalu dengan jayanya bagi saya. Nak tahu kenapa? (^.^) Hoho ~

Sebenarnya saya berbahagia kerana anak murid saya mendengar cakap. Waahh ~ :) Inilah yang dimahukan oleh guru-guru kan?? Anak murid yang mendengar cakap. Hehe. .

Selalu sudah kami jalan jauh kalau balik dari tempat kerja. :) Ini kerana kawan saya mahu menguruskan badannya dengan berjalan jauh dan naik bukit. :) Memang berazam penuh oh. . * ehe ? *

Sungguhpun demikian, saya perlu berlatih lebih kerap untuk menjadi pengajar yang baik. ^^ And again, I meet my nyanko-sensei ~ * anime-ian je yang tahu hoho *

P/S : Setiap kemahuan memerlukan pengorbanan. :)
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:




Let's exchange


Recently Post

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

 
Copyright © . All Right Reserved by Icycoolalonna