Icycoolalonna Life is A Lie but Sweet | It's my life

[X] CLOSE
Get this widget

DaWords

"Words, once they are printed, have a life of their own." – Carol Burnett

Life is A Lie but Sweet

Salam sejahtera ~


Healing the pain is not easy. Jadi saya buat perancangan supaya saya tidak mati dengan sia-sia. Hoho *sott oo ni urg*

btw, saya lebih kepada bersendirian di dalam bilik sahaja pada setakat ini. :) Lagi pun, layan drama Korea ini sedikit sebanyak membuatkan saya selesa pada keadaan saya sekarang. Tidak diganggu oleh orang lain, no cellphone and other. Tapi saya sangat berharap agar saya dapat membeli IPhone dalam masa 2 bulan ini. So, saya memohon agar kamu semua tolong saya ya. :) Saya sangat bersyukur sekiranya saya dapat kawan pada alam fantasi ini. Tambahan pula, rumah tidak akan teguh sekiranya tiada penyokong dia. Jikalau dilihat pada masa sekarang, sebuah organisasi tidak akan megah sekiranya ketiadaan pekerja dia.

Tapi jangan risau, saya akan sentiasa menyokong kamu semua. Saya janji. :)

Terima kasih kerana membaca. :)
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:




Let's exchange


Recently Post

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

 
Copyright © . All Right Reserved by Icycoolalonna