Icycoolalonna Saya juga....ish | It's my life

[X] CLOSE
Get this widget

DaWords

"Words, once they are printed, have a life of their own." – Carol Burnett

Saya juga....ish

Salam sejahtera semua ~

♥ Baru sahaja tadi, saya pergi temankan kawan2 saya ke pekan. Excited because lama tak turun ke pekan. Sebenarnya, mereka ke temuduga IKD di dewan gereja. Mungkin takut kalau seorang je orang tua menemankan yang bawah umur nii. . Baru sahaja saya mahu ke tapak kuburan. Untuk mengambil gambar, banyak sudah offer mau bawa jalan2. . Eeeeeee. . Lecehnyaaa. . Tida baaa. .hehe. . Nanti lagi, saya akan ke klinik. Menemankan jiran p timbang berat anak buahnya. . Adoiii ~ Sakit kepala. .

♡ Keep in touch yaa ! ^^ Follow saya di Instagram : imbeingme96. Jangan risau. Follow back juga. Hehe. . Facebook : CL Ara Benedict. Twitter : @icycoolalonna. * Twitter pun follow back tapi jarang guna. *

¤ That's all. Rehat dulu ^^
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comments:

Farah Waheda Wahid said...

take care and keep in touch dear...




Let's exchange


Recently Post

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

 
Copyright © . All Right Reserved by Icycoolalonna