Icycoolalonna Seminggu yang singkat . | It's my life

[X] CLOSE
Get this widget

DaWords

"Words, once they are printed, have a life of their own." – Carol Burnett

Seminggu yang singkat .

Salam sejahtera ~

Hello readers ! Such a relief ! Singkatnya masa. Btw, I enjoyed the week. :)

Mungkin kita tidak terasa yang hari-hari kita sibuk dalam bidang masing-masing. Betul. Saya juga merasakan yang masa itu sangat singkat. Padahal semasa kita belum dewasa, hati mengharap agar masa dipercepatkan. Tidak dinafikan, saya juga begitu. :)

Dalam usia yang muda ini, saya perlu berfikiran dewasa walaupun kelakuan seperti budak kecil. * selalu orang menilai luaran kan *

Walaupun begitu, saya cukup terasa pada hal-hal yang tertentu. Ia sangat kecil tetapi, saya sangat terasa. Dan di sanalah saya akan mengubah kepada yang lebih ditakuti.

Meskipun demikian, saya bersyukur kerana dikurniakan sesuatu yang cuma saya boleh aplikasikan kepada sesetengah orang. Dan bukan kepada orang yang saya kenal dan mesra dengannya. .

Wahh ~ petang nanti saya akan bekerja sebagai volunteer. Walaupun penat, ia sangat menggembirakan hati yang sunyi ini. :)

G'day everyone !
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

1 comments:

ain syafieqa said...

Good luck..do the best




Let's exchange


Recently Post

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

 
Copyright © . All Right Reserved by Icycoolalonna