Icycoolalonna Ways to keep smiling | It's my life

[X] CLOSE
Get this widget

DaWords

"Words, once they are printed, have a life of their own." – Carol Burnett

Ways to keep smiling

Salam sejahtera ~

Hello hello .... :) Pada alam nyata, saya suka senyum. Memang. It's my tradition. :) Ok! Main point.

1. Funniest moments

Wahh. . Memang tak habis ketawa oh kalau begitu. Saya suka buat ini sepanjang masa. Dan hasilnya, saya di panggil orang putus saraf. Tetapi, kalau kamu tidak mahu di panggil sedemikian, eloklah kamu beritahu apa di dalam fikiran. :) Caranya, ingat sahaja masa lalu yang boleh membuat anda senyum.

2. Anggap sahaja gurauan

Sekiranya seseorang menghakimi anda, dipersilakan ketawa. *Kenapa?* Sebenarnya dia tidak tahu yang dia bukannya yang mencipta anda. (Sebenarnya dia [yang menghakimi] tipu kamu je tuu) Tetapi, jangan sampai kamu ketawa kalau dia cakap yang seseorang telah pergi, ok?

3. Music is my life

Mesti ada yang tidak menyukai muzik kan? Tidak mengapa. . Kamu dengar lagu instrumental atau pun lagu agama kamu. :) Kadang-kadang, apabila saya mendengar lagu kegemaran dan saya tersilap lirik, saya akan melihat sekeliling untuk memastikan tiada yang mendengar. Selepas itu, saya akan ketawa, kenapa saya melakukan aksi seperti itu.

4. Friends is a flower in the garden of life

Sebentar tadi kita bercerita tentang muzik, sekarang giliran kawan-kawan. Kawan adalah tempat anda berseronok. Tetapi sahabat adalah tempat anda meluahkan perasaan. Perlu ingat, sila pilih kawan dan sahabat yang betul.

5. Forced smile?

Ehh jangan ! Itu menipu mereka dan juga diri sendiri. Sangat berbahaya kerana menipu adalah suatu dosa. Oleh itu, sila senyum dengan ikhlas. Kerana diri anda lebih berharga pada mata seorang yang menjaga anda.

Ok semua? Tiada masalah?? :) Okey. Baca cerita di bawah ini.

Bye :)
Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:




Let's exchange


Recently Post

Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

 
Copyright © . All Right Reserved by Icycoolalonna